Raikkönen félti a Ferrarit a McLarentől
Kimi Raikkönen aggódik amiatt, hogy csapata nem fogja tudni megtartani harmadik helyét a konstruktőrök versenyében mert új fejlesztések híján, alig ha lesz esélyük maguk mögött tartani az egyre jobb formában lévő McLarent.
Az olasz alakulat sokat fejlődött a szezon eleje óta, ám a július végi Magyar Nagydíj után leállította idei autója fejlesztését, hogy teljes erőbedobással a jövő évre koncentrálhasson.
Eközben a McLaren futamról futamra veti be az új elemeket, amiknek köszönhetően egy első, és egy második helyet szerzett az elmúlt két versenyen, így már csak öt ponttal van lemaradva nagy riválisától.
Raikkönen tisztában van azzal, hogy az előbb leírtak miatt roppant nehéz lesz megtartaniuk harmadik helyüket, noha az utóbbi időben mindig ott harcolhatott az élmezőnyben.
"Az elmúlt néhány versenyen szerzett pontjainkkal még a McLaren előtt állunk a konstruktőrök versenyében. A csapat célja pedig az, hogy ez így is maradjon" – mondta a finn pilóta, aki az utóbbi két versenyen a dobogón ünnepelhetett.
"Ezt viszont nagyon nem lesz könnyű elérni, figyelembe véve, hogy már leálltunk az idei autó fejlesztésével, és teljes erőbedobással jövő évre koncentrálunk."
A Ferrari helyzetét az is nehezíti, hogy a sérülést szenvedett Felipe Massa helyére beugró Luca Badoer az eddig látottak alapján nem úgy tűnik, aki esélyes lenne a pontszerzésre, jóllehet fogadkozik, hogy sokkal jobban fog teljesíteni Belgiumban.
Raikkönen bízik abban, hogy legalább ő eredményes lesz a hétvégi versenyen, ahol célja az lesz, hogy legalább úgy menjen, mint az előző két nagydíjon, és ismét felállhasson a dobogóra.
"Célunk az, hogy tartsuk az elmúlt futamokon mutatott szintet, ami azt jelenti, hogy meg kell próbálnunk ismét ott lenni a dobogón" – mondta a finn világbajnok, aki bízik abban, hogy a hibrid rendszer ismét a segítségére lesz a rajtnál, és az előzésekkor.
(2009-08-26)
Vissza
TOVÁBBI HÍREK
2021-05-18
Ne vesszen kárba egy csomó alapanyag!
Tudta?
Ha összefűzné az Európában évente felhalmozott, több mint
300 000 000 elhasznált abroncsot, akkor szinte az egész világot körülérné? Mit lehet tenni ennyi kiváló nyersanyaggal?
2021-05-14
Van különbség az EV és a Normál gumi között?
Az akkumulátoros elektromos járművek gumiabroncsainak megvásárlása a szokásos módon kezdődik. Megvizsgáljuk a költségeket, tartósságot, nedves tapadást, zajszintet, stb.
Viszont egyes paraméterek bonyolultabbak és ez már szakértelmet kíván. De miben is különböznek az EV (electric vehicles) gumik a normál gumiabroncsoktól?
2021-05-12
Michelin e-PRIMACY. Ha megnézed, azonnal beleszeretsz!
Michelin e-PRIMACY. Ha megnézed, azonnal beleszeretsz! SőőT!
A francia Michelin gumiabroncsgyártó új „ÖKO-FELELŐSSÉGES” e-PRIMACY abroncsa már megérkezett az üzletünkbe.
Ez az első Michelin gumiabroncs, amely szén-dioxid-semleges.
Ha megnézed, tényleg azonnal beleszeretsz, mert kevés termék képes egyszerre a kiváló tapadásra és alacsony gördülési ellenállásra!
2021-05-08
Vásárlók véleménye - Bridgestone Turanza T005 - 195/65 R15 és 205/55R16
Miért választják olyan sokan a Bridgestone T005 abroncsokat? Miért a két legkedveltebb méret a 195/65 R15 és a 205/55R16? Nagyon egyszerű a válasz! Most ne a meggyőző gyári adatokra hagyatkozunk, hanem inkább mondják el a véleményeiket, tapasztalataikat a vásárlók!