A Toyotánál sejtik, mi okozta a visszaesést
A Toyota technikai vezetője, Pascal Vasselon úgy gondolja, hogy csapata utóbbi időben mutatott gyengébb szereplése annak tudható be, hogy nem tudják hozni azokat az eredményeket az időmérőkön, amiket szeretnének.
A kölni bázisú gárda kiválóan kezdte az évet, az első háromban volt a tengerentúli futamokon, ám visszatérve Európába, nem hogy első győzelmükért, de már a dobogóért sem tudtak harcba szállni.
Bár a csapat pilótái az első sorból vághattak neki az idény negyedik futamának helyet adó Bahreini Nagydíjnak, ahol esélyük volt harcba szállni a csapat első győzelméért, az utóbbi három versenyen az első tízbe sem tudtak bejutni az időmérőn.
|
|
TOYOTA |
|
"Az elsődleges ok bizonyára az időmérőn mutatott teljesítményünk, mert Timo (Glock) nevéhez fűződik a versenyben futott leggyorsabb kör" – mondta Vasselon a hétvégi futam után, mikor arról kérdezték, mi állhat a visszaesés hátterében.
"A versennyel semmi gond nem volt, pilótáink folyamatosan futották a jobbnál jobb időket, tehát a probléma egyértelműen az időmérővel van. Egyedül csak Hamilton volt gyorsabb Timónál a versenyen, így nagyon nehéz megérteni, hogy mi lehet a gond."
"Gond pedig van, ugyanis egészen addig, amíg nem kvalifikáljuk magunkat az első tízbe, lehetetlen helyzetből vághatunk neki a versenynek. Egyáltalán nem vagyunk elégedettek a jelenlegi helyzettel."
"Az egyedüli dolog, aminek örülhetünk, az a versenysebességünk, mert valóban gyorsak vagyunk. Budapesten és Valenciában is a második leggyorsabb autó volt a miénk, egyedül Hamilton volt gyorsabb nálunk. Ez pedig egy kis reményre adhat okot."
A francia szakember azt is hozzátette, most minden erejükkel azon dolgoznak, hogy megtalálják a probléma pontos okát, és javítani tudjanak időmérő teljesítményükön, mert minden jel arra utal, hogy ezen úszik el az amúgy jó tempóban futott versenyük.
"Minden területen vizsgálódunk: a gumikezelést, a beállításokat, és az időmérőre való felkészülést elemezzük, hogy többet ki tudjunk hozni az autóból egy kör alatt" – magyarázta Vasselon.
"Minden olyan területet és tényezőt megvizsgálunk, amely magyarázatot adhat arra, hogy miért jobb a teljesítményünk a versenyen, mint az időmérőn, és minden szükséges lépést megteszünk azért, hogy ezt orvosolni tudjuk."
A többi csapathoz hasonlóan, a Toyota is egy módosított aerodinamikai csomaggal készül a következő két, nagysebességű pályán megrendezésre kerülő versenyre, illetve fokozottabban odafigyel V8-as egységeire, mert a belga, és az olasz pálya is hatalmas megterhelést jelent az erőforrások számára.
(2009-08-26)
Vissza
TOVÁBBI HÍREK
2021-05-18
Ne vesszen kárba egy csomó alapanyag!
Tudta?
Ha összefűzné az Európában évente felhalmozott, több mint
300 000 000 elhasznált abroncsot, akkor szinte az egész világot körülérné? Mit lehet tenni ennyi kiváló nyersanyaggal?
2021-05-14
Van különbség az EV és a Normál gumi között?
Az akkumulátoros elektromos járművek gumiabroncsainak megvásárlása a szokásos módon kezdődik. Megvizsgáljuk a költségeket, tartósságot, nedves tapadást, zajszintet, stb.
Viszont egyes paraméterek bonyolultabbak és ez már szakértelmet kíván. De miben is különböznek az EV (electric vehicles) gumik a normál gumiabroncsoktól?
2021-05-12
Michelin e-PRIMACY. Ha megnézed, azonnal beleszeretsz!
Michelin e-PRIMACY. Ha megnézed, azonnal beleszeretsz! SőőT!
A francia Michelin gumiabroncsgyártó új „ÖKO-FELELŐSSÉGES” e-PRIMACY abroncsa már megérkezett az üzletünkbe.
Ez az első Michelin gumiabroncs, amely szén-dioxid-semleges.
Ha megnézed, tényleg azonnal beleszeretsz, mert kevés termék képes egyszerre a kiváló tapadásra és alacsony gördülési ellenállásra!
2021-05-08
Vásárlók véleménye - Bridgestone Turanza T005 - 195/65 R15 és 205/55R16
Miért választják olyan sokan a Bridgestone T005 abroncsokat? Miért a két legkedveltebb méret a 195/65 R15 és a 205/55R16? Nagyon egyszerű a válasz! Most ne a meggyőző gyári adatokra hagyatkozunk, hanem inkább mondják el a véleményeiket, tapasztalataikat a vásárlók!