A Vantra pótkocsi-sorozat bevezetése egy standard pótkocsi abroncsból és a nagy teherbírású TH31 változatból áll.
A Vantra Trailer 9 méretben, míg a nagy terhelésű Vantra Trailer (TH31) 3 méretben jelenik meg.
A gumiabroncsokat olyan járművekre tervezték mint lakókocsik, nyerges utánfutók, platós/vontató pótkocsik.
A Hankook szerint a Vantra Trailer futófelülete hatalmas teherbírású, teljesítményre optimalizált, nagy merevségű blokkal és leválasztó hornyokkal rendelkezik. A gumiabroncs szerkezetét úgy tervezték, hogy fokozott tartósságot és stabilitást, valamint jobb tapadást biztosítson minden útviszonyban.
A TH31 futófelületet egy fő cikk-cakk horonnyal tervezték, amely kiváló tapadást és vízelvezetést biztosít különböző útviszonyok mellett, valamint aszimmetrikus barázdákat, amelyek segítenek a kövek kidobásában.
A tartósság érdekében a gumiabroncs egy teljes acél radiális szerkezettel rendelkezik, valamint egy új vegyes anyagrendszert tartalmaz. Ez az Innovation Mixing System (IMS), amely a nagyobb tartósság érdekében minimalizálja az oxidációt és a polimerláncok leválasztását, szétválását.
Olyan járművekre tervezték mint lakókocsik, nyerges utánfutók,
platós/vontató pótkocsik.
"A pótkocsi gumiabroncs-szegmens első termékeként olyan gumiabroncsokat akartunk kifejleszteni, amelyek kivételes teljesítményt és stabilitást nyújtanak nagy teherbírású körülmények között" - mondta Kijong Kil, a Hankook fejlesztési alelnöke. "Mindkét terméket úgy tervezték, hogy ellenálljon a nagy terhelésnek, és sokféle útviszonyon jól teljesítsen..."
(2021-04-14)