A Hankook K425 Kinergy eco - Aszimmetrikus nagy teljesítményű környezetbarát nyárigumiabroncs.
A nyári személyautó gumiabroncsainál kettő új modellel frissítette a kínálatát.
A Hankook K425
Kinergy eco és a Hankook K115 Ventus
Prime2 .-vel
A K425 Kinergy eco üzemanyag-takarékos technológiát új anyagok kombinációjával mint pl. nano-méretű szilika részecskékkel és új keverési technológiával fejlesztették ki. Ezek a technológiák elősegítik a üzemanyag-takarékos felhasználását, mind pedig a vizes úton való minél jobb fékezési teljesítmény javítását.
Ezt a gumiabroncsot úgy tervezték, hogy a megfelelő utazási komfort mellett maximálisan hatékony üzemanyag-felhasználást biztosítson. A kényelem és a hatékonyság ilyen kombinációját a Hankook rezgésszabályozó technológiája tette lehetővé.
A KONTROL technológia a Hankook Tire által az ellenőrzött vezetési élmény biztosítására kifejlesztett filozófiát illetve szabadalmazott újítások sorát is jelenti, melyeket a kutatás, fejlesztés és gyártás során is alkalmaznak. A Kontrol technológia eredményeként jelentek meg az olyan autó gumiabroncsok, melyek számos előnyös vezetési tulajdonságot mutatnak fel azon a négy területen, amelyeket a vásárolók a jó minőségű gumiabroncsok kiválasztásakor kulcsfontosságúnak tekintenek: teljesítmény biztonság, kényelem és a gumiabroncs hatása a környezetre.
A Hankook K425 Kinergyy eco gumiabroncs főbb jellemzői: A mintázat optimalizált kialakításaA mintázat optimalizált kialakítása csendesebb futást és jobb kezelhetőséget biztosít az elődjéhez képest.
A mintaelemek optimalizált merevsége
A száraz úton való kezelhetőséget javítják a nagyobb vállrészi mintaelemek és a talajjal érintkező futófelület megnövelt mérete.
Széles, egyenes 3 csatornás mintaárok
Az optimális szélesség és a három mintaárok elhelyezkedése kiváló teljesítményt biztosít vizes útfelületen.
Laterális hornyok a vállrészen
Száraz útfelületen a kezelhetőség javítására és vizes útfelületen jobb teljesítmény elérésére tervezve
Fűrészfogas technológia
Javítja a kezelhetőséget száraz útfelületen a nélkül, hogy csökkenne vizes útfelületen.
(2011-01-16)