A kritikusok csapata két UUHP és hat ultramagas teljesítményű gumiabroncsot helyezett mikroszkóp alá, amelyeket egy BMW Z4-en és egy Toyota Suprán teszteltek.
Mindkét autó vegyes gumiabroncsokkal gurult: elöl 225 / 35ZR19, hátul 275 / 35ZR19.
A FALKEN AZENIS FK510 volt a legjobb nedves körülmények között történő kezelhetőség szempontjából.
A Falken abroncsot a kategória vezetői közé sorolták „nagyon jó irányíthatóságával és kissé jobb tapadásával az útfelület fékezési zónáin”.
A „legnevesebbektől” mindössze egy centiméterrel maradt le, így a Falken a kategória második helyén áll. ( 34,2 méteres féktávolsággal 80 km / h sebességgel, nedves aszfalton )
A száraz aszfalton végzett tesztvezetések eredményei szintén lenyűgözőek voltak.
A FALKEN AZENIS FK510 fékútja száraz aszfalton 23 centiméterrel rövidebbnek bizonyult a csoporttagok átlagos féktávolságánál.
"Ez a harmadik nagyon jó minősítés az AZENIS FK510 termékünk számára ebben a szezonban, aminek nagyon örülünk" - kommentálja Andreas Giese, a vállalat terméktervezési vezető igazgatója. "Az eredmények lenyűgöző bizonyíték arra, hogy a legkeresettebb gumiabroncsunk nagyon jó teljesítményt nyújt, és a sofőröknek nem kell kompromisszumokat kötniük, különösen a biztonság terén."
A FALKEN AZENIS FK510 2016 óta kapható a kereskedőknél és ma már 96 különböző méretben kapható, 17–22 hüvelykes verzióban akár 300 km/h-t meghaladó sebességre is engedélyezett.
(2021-03-31)