Valahol már vár Önre egy névre szóló defekt. A DriveGuard abroncsokkal viszont nem kell magát stresszelnie emiatt!
Lesben állnak az út szélén. Az autópálya közepén ücsörögnek. Csak arra várnak, hogy feltartsák, és megnehezítsék az életét. Sokféle defekt létezik, és egy már Önt is várja az úton, névre szólóan. Szerencsére a Bridgestone DriveGuard abroncsokkal nem kell magát stresszelnie emiatt.
Tízből négy magyar autósnak volt már defektje az elmúlt öt évben, ezeknek több mint 50%-a jellemzően délután és este, sötétedés után történt. Ezeket a helyzeteket az autósok több mint 60%-a helyszíni kerékcserével orvosolta, ami legalább 1 órát vett igénybe. Ez azért veszélyes, mert korábbi kimutatások szerint az autópályák leállósávjában a „túlélési idő” átlagosan mindössze 20 percre tehető. A tetszőleges személyautóhoz tervezett, innovatív Bridgestone DriveGuard technológiával viszont megőrizheti az irányítást egy defekt után, és biztonságosan továbbhaladhat 80 km-t akár 80 km/h órával*, amíg biztonságosan meg nem tudja javítani, vagy ki nem tudja cserélni abroncsát.
Hogyan működik a DriveGuard abroncs?
A DriveGuard az optimalizált, megerősített, masszív oldalfalának köszönhetően megtartja a jármű súlyát hirtelen levegőveszteség esetén, biztosítja a jármű irányíthatóságát, így az további 80 km-t tehet meg akár 80 km/óra sebességgel. A továbbfejlesztett poliészter köpeny- és szövetváz kiváló ellenállást biztosít a hőtermelődéssel szemben, növelve az abroncs élettartamát. Mindemellett a Nano Pro-Tech gumikeverék csökkenti a szénmolekulák közötti súrlódást, így csökkentve a hőtermelődést az abroncs oldalfalában, segítve annak alaktartását. A DriveGuard speciális hűtőborda-kialakítást kapott az oldalfalon, ami a megemelkedett hőt az abroncs pereme felé vezeti el. Így segítve minőségének megőrzését, növelve ez által a biztonságot és az élettartamot. Fejlesztésekor az egyik legfontosabb szempont volt, hogy a DriveGuard irányítható legyen a nedves útfelületen is. A magas csatornakialakításának az üres tér optimalizált eloszlatásával a minta középső részében biztosítja a kiváló vízelvezetést. A magas szilika tartalmú keverék pedig a rövid féktávot.
*A defekt után megtehető távolság a jármű terhelésétől, a külső hőmérséklettől és a TPMS bejelzési idejétől függ. A DriveGuard gumiabroncsok kisbuszokhoz jelenleg nem elérhetőek, kizárólag abroncsnyomás-figyelő rendszerrel (TPMS) felszerelt személyautókhoz kaphatóak. További információért látogasson el a www.bridgestone.eu/driveguard oldalra.
(2017-03-03)
Vissza
TOVÁBBI HÍREK
2021-05-18
Ne vesszen kárba egy csomó alapanyag!
Tudta?
Ha összefűzné az Európában évente felhalmozott, több mint
300 000 000 elhasznált abroncsot, akkor szinte az egész világot körülérné? Mit lehet tenni ennyi kiváló nyersanyaggal?
2021-05-14
Van különbség az EV és a Normál gumi között?
Az akkumulátoros elektromos járművek gumiabroncsainak megvásárlása a szokásos módon kezdődik. Megvizsgáljuk a költségeket, tartósságot, nedves tapadást, zajszintet, stb.
Viszont egyes paraméterek bonyolultabbak és ez már szakértelmet kíván. De miben is különböznek az EV (electric vehicles) gumik a normál gumiabroncsoktól?
2021-05-12
Michelin e-PRIMACY. Ha megnézed, azonnal beleszeretsz!
Michelin e-PRIMACY. Ha megnézed, azonnal beleszeretsz! SőőT!
A francia Michelin gumiabroncsgyártó új „ÖKO-FELELŐSSÉGES” e-PRIMACY abroncsa már megérkezett az üzletünkbe.
Ez az első Michelin gumiabroncs, amely szén-dioxid-semleges.
Ha megnézed, tényleg azonnal beleszeretsz, mert kevés termék képes egyszerre a kiváló tapadásra és alacsony gördülési ellenállásra!
2021-05-08
Vásárlók véleménye - Bridgestone Turanza T005 - 195/65 R15 és 205/55R16
Miért választják olyan sokan a Bridgestone T005 abroncsokat? Miért a két legkedveltebb méret a 195/65 R15 és a 205/55R16? Nagyon egyszerű a válasz! Most ne a meggyőző gyári adatokra hagyatkozunk, hanem inkább mondják el a véleményeiket, tapasztalataikat a vásárlók!