Négy évszakos gumiteszten lett kimagasló a Vredestein Quatrac5
Egyre többen gondolkodnak azon, vajon megérné-e négy évszakos gumival járni?
Lenne-e olyan biztonságos, megbízható, s főleg gazdaságos, mint az évszaknak megfelelő nyári, illetve téli gumiabroncs?
Azt tudni kell, hogy a négy évszakos abroncsok esetén valamilyen kompromisszumot kötnünk kell.
Vagy a téli, vagy a nyári útviszonyok között egyes tulajdonságok nem érik el a megszokott szintet.
Ám a hosszú távon remélt költségcsökkenés sokakat sarkal arra, hogy négy évszakos gumikban gondolkodjanak. A gyártók igyekeznek megfelelni a növekvő keresletnek.
A Vredestein több mint 20 éve mutatta be első négy évszakos gumiabroncsát, a Vredestein Quatrac 5-öt pedig két éve kínálja. A Vredestein Quatrac 5 akár 300 km/h sebességig terhelhető. A gumiabroncs képes kiszolgálni a négy évszakos gumiabroncsok iránti egyre növekvő piaci igényeket.
A Vredestein Quatrac 5 tulajdonságai alapján kiérdemelte a „zöld” abroncs titulust. A gumiabroncson szereplő a „három hegycsúcs és hópehely” és az M&S kód is alapján megfelel azon országok előírásainak, ahol a téli gumiabroncsok használata kötelező. Az Auto Bild autós szaklap független mérése és indoklása szerint: „Kiválóan viselkedik havon, tapadása száraz és nedves útfelületeken is megfelelő, gördülési ellenállása pedig rendkívül alacsony.”
Akik tehát kényelmes, biztonságos vezetésre vágynak, s nem szeretnének évente kétszer abroncsot cserélni, bátran válasszák a Vredestein termékét, keressék a Bujáki Gumi kínálatában!
Tudta?
Ha összefűzné az Európában évente felhalmozott, több mint
300 000 000 elhasznált abroncsot, akkor szinte az egész világot körülérné? Mit lehet tenni ennyi kiváló nyersanyaggal?
Az akkumulátoros elektromos járművek gumiabroncsainak megvásárlása a szokásos módon kezdődik. Megvizsgáljuk a költségeket, tartósságot, nedves tapadást, zajszintet, stb.
Viszont egyes paraméterek bonyolultabbak és ez már szakértelmet kíván. De miben is különböznek az EV (electric vehicles) gumik a normál gumiabroncsoktól?
Michelin e-PRIMACY. Ha megnézed, azonnal beleszeretsz!
Michelin e-PRIMACY. Ha megnézed, azonnal beleszeretsz! SőőT!
A francia Michelin gumiabroncsgyártó új „ÖKO-FELELŐSSÉGES” e-PRIMACY abroncsa már megérkezett az üzletünkbe.
Ez az első Michelin gumiabroncs, amely szén-dioxid-semleges.
Ha megnézed, tényleg azonnal beleszeretsz, mert kevés termék képes egyszerre a kiváló tapadásra és alacsony gördülési ellenállásra!
Vásárlók véleménye - Bridgestone Turanza T005 - 195/65 R15 és 205/55R16
Miért választják olyan sokan a Bridgestone T005 abroncsokat? Miért a két legkedveltebb méret a 195/65 R15 és a 205/55R16? Nagyon egyszerű a válasz! Most ne a meggyőző gyári adatokra hagyatkozunk, hanem inkább mondják el a véleményeiket, tapasztalataikat a vásárlók!
Tudta?
Ha összefűzné az Európában évente felhalmozott, több mint
300 000 000 elhasznált abroncsot, akkor szinte az egész világot körülérné? Mit lehet tenni ennyi kiváló nyersanyaggal?
Az akkumulátoros elektromos járművek gumiabroncsainak megvásárlása a szokásos módon kezdődik. Megvizsgáljuk a költségeket, tartósságot, nedves tapadást, zajszintet, stb.
Viszont egyes paraméterek bonyolultabbak és ez már szakértelmet kíván. De miben is különböznek az EV (electric vehicles) gumik a normál gumiabroncsoktól?
Michelin e-PRIMACY. Ha megnézed, azonnal beleszeretsz!
Michelin e-PRIMACY. Ha megnézed, azonnal beleszeretsz! SőőT!
A francia Michelin gumiabroncsgyártó új „ÖKO-FELELŐSSÉGES” e-PRIMACY abroncsa már megérkezett az üzletünkbe.
Ez az első Michelin gumiabroncs, amely szén-dioxid-semleges.
Ha megnézed, tényleg azonnal beleszeretsz, mert kevés termék képes egyszerre a kiváló tapadásra és alacsony gördülési ellenállásra!
Vásárlók véleménye - Bridgestone Turanza T005 - 195/65 R15 és 205/55R16
Miért választják olyan sokan a Bridgestone T005 abroncsokat? Miért a két legkedveltebb méret a 195/65 R15 és a 205/55R16? Nagyon egyszerű a válasz! Most ne a meggyőző gyári adatokra hagyatkozunk, hanem inkább mondják el a véleményeiket, tapasztalataikat a vásárlók!